Kategori: 4. Sınıf

4. Sınıf Demokrasi ve İnsan Hakları Kitabı Sayfa 105-106-107 ATA Yayıncılık

4. Sınıf Demokrasi ve İnsan Hakları Kitabı Barış İçinde Yaşasın Çeşitlilik Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 105, 106, 107 4. Sınıf Demokrasi ve İnsan Hakları Kitabı Barış İçinde Yaşasın Çeşitlilik Metni

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak başka bir ülkede yaşadığınızı düşününüz. O ülke vatandaşlarının size nasıl davranmasını beklerdiniz? Açıklayınız.

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak başka bir ülkede yaşadığınızı düşününüz. O ülke vatandaşlarının size nasıl davranmasını beklerdiniz? Açıklayınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Ülkemizde sosyal dışlama ve ayrımcılık en çok hangi konularda olmaktadır? Bunu önlemek için bireylere hangi görevler düşmektedir?

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Ülkemizde sosyal dışlama ve ayrımcılık en çok hangi konularda olmaktadır? Bunu önlemek için bireylere hangi görevler düşmektedir? Düşüncelerinizi yazınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Ülkemizde sosyal

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Toplumsal barışın, millî birlik ve beraberliğin korunması için yapılabilecekleri açıklayınız.

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Toplumsal barışın, millî birlik ve beraberliğin korunması için yapılabilecekleri açıklayınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Toplumsal barışın, millî birlik ve beraberliğin korunması için yapılabilecekleri açıklayınız.” ile

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Sosyal dışlamaya ve ayrımcılığa neden olan ön yargılar nelerdir? Bu yargıların toplumsal barışı ve huzuru nasıl etkilediğini yazınız.

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Sosyal dışlamaya ve ayrımcılığa neden olan ön yargılar nelerdir? Bu yargıların toplumsal barışı ve huzuru nasıl etkilediğini yazınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Sosyal dışlamaya ve

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Grup olarak toplumda yaşanmış veya yaşanabilecek sosyal dışlama ve ayrımcılıkla ilgili birer senaryo yazınız.

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Grup olarak toplumda yaşanmış veya yaşanabilecek sosyal dışlama ve ayrımcılıkla ilgili birer senaryo yazınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Grup olarak toplumda yaşanmış veya yaşanabilecek sosyal

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

4. Sınıf Demokrasi ve İnsan Hakları Kitabı Sayfa 102-103-104 ATA Yayıncılık

4. Sınıf Demokrasi ve İnsan Hakları Kitabı Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin Sağlanmasında Sorumluluk Üstlenmek Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 102, 103, 104 4. Sınıf Demokrasi ve İnsan Hakları Kitabı Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanması için toplumdaki bireylere düşen sorumluluklar nelerdir? Maddeler hâlinde yazınız.

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanması için toplumdaki bireylere düşen sorumluluklar nelerdir? Maddeler hâlinde yazınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanması için toplumdaki bireylere düşen

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.

Türkiye’nin de taraf olarak imzalamış olduğu Kadınlara Karşı Her Türlü Ayrımcılığın Önlenmesi Sözleşmesi’nin amacı hakkında düşüncelerinizi yazınız.

4. Sınıf İnsan Hakları Kitabı Türkiye’nin de taraf olarak imzalamış olduğu Kadınlara Karşı Her Türlü Ayrımcılığın Önlenmesi Sözleşmesi’nin amacı hakkında düşüncelerinizi yazınız. konusunu kısaca ele alacağız.  “Türkiye’nin de taraf olarak

Sayfa Cevapları için TIKLAYINIZ.
error: Content is protected !!