2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı Sayfa 34-35-36-37 SDR DİKEY Yayıncılık
2. Sınıf Hayat Bilgisi Kitabı Birlikte Başarıyoruz Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 34, 35, 36, 37
2. Sınıf Hayat Bilgisi Kitabı Birlikte Başarıyoruz Metni Etkinlik Cevapları
2. Sınıf Hayat Bilgisi Kitabı Sayfa 34-35-36-37
Soru : Sınıfınızdaki grup çalışmalarında hangi arkadaşlarınızla aynı grupta olmak istersiniz? Neden?
Uzun Cevap :
Sınıftaki grup çalışmaları içerisinde bütün arkadaşlarımla beraber aynı grup içerisinde yer almaktan mutlu olurum.
Çünkü sınıf arkadaşlarımın hepsi saygı sevgi çerçevesi içerisinde dayanışma ve adaletli bir şekilde eşit dağılım yaparak grup çalışmalarını yerine getireceğine inanıyorum.
2. Sınıf Hayat Bilgisi SDR DİKEY Yayıncılık Ders Kitabı Sayfa 35 Cevapları
Soru : Grup çalışmalarında dikkat etmeniz gereken kurallar nelerdir?
Kısa Cevap : “Grup çalışmalarında dikkat etmeniz gereken kurallar nelerdir?” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.
Uzun Cevap :
Maddeler halinde grup çalışmalarında dikkat etmemiz gereken kurallar şunlardır;
Eşit ve adaletli bir şekilde dağılım yapmak.
Görevi zamanında yaparak teslim etmek.
Yardımlaşma ve dayanışma içerisinde olmak.
Takip etti Sevgi çerçevesinde davranmak.
İletişimlerde nezaket kurallarına uymak.
Bir bütün halinde ödevi en iyi şekilde yerine getirmek.
2. Sınıf Hayat Bilgisi SDR DİKEY Yayıncılık Ders Kitabı Sayfa 36 Cevapları
1) Aşağıdaki bulutlarda verilen ifadelerden grup çalışmalarında olması gerekenleri boyayınız. Boyadığınız bulutlardaki ifadeleri cümle içinde kullanarak noktalı yerlere yazınız.
Cevap :
Adaletli olmak cümlem : Adaletli bir arkadaş seçimi yapmalıyız.
Dürüstlük cümlem : Dürüstlük en büyük erdemdir.
Güven cümlem : Güven duyulacak insanları arkadaş edinmeliyiz.
Sabır cümlem : Sabırlı bir şekilde derslerimize çalışmalıyız.
Paylaşma cümlem : Paylaşma ve yardımlaşma aradaki Sevgi bağını güçlendirir.
2. Sınıf Hayat Bilgisi SDR DİKEY Yayıncılık Ders Kitabı Sayfa 37 Cevapları
2) Sınıfınızda grup çalışması yapabileceğiniz bir etkinlik belirleyiniz. Gruplarınızı oluşturunuz. Aşağıda verilen davranışlardan grubunuza uygun olanları “3” ile işaretleyiniz.
Cevap :
Bütün cevapları EVET olarak işaretleyiniz.
“2. Sınıf Hayat Bilgisi Kitabı Sayfa 34-35-36-37 SDR DİKEY Yayıncılık” konusunu videolu bir şekilde izleyebilir ve dinleyebilirsiniz.
Grup halinde çalıştığımız zaman birçok kişi bizi rahat bir şekilde tamamlayabiliriz. Arkadaşlarımızla öğretmenimizin vermiş olduğu bir çalışma ödevini ya da bir etkinliği grup halinde yaparak her zaman yardımlaşarak arkadaşlarımızdan yardım alabilir ve yardım sayesinde zorlandığımız ve yapamadığımız birçok içimiz rahat bir şekilde yapabiliriz grup halinde çalıştığımız zaman yüksek verim elde ediniz grup halinde çalışırken birbirimize yardımcı oluruz bir konuda arkadaşlarımızdan yardım alarak her zaman grup halinde çalışmanın kurallarına uyarak işlerimizi çabucak bitiririz. Grup halinde çalıştığımız zaman birçok işimize hem daha hızlı bir şekilde yaparız hem de yardımlaşma içerisinde bize düşen görev ve sorumlulukları hızlı bir şekilde tamamlama ve etkin bir şekilde etkinlikleri tamamlama gücüne sahip oluruz. Grup halinde çalışmanın görev ve sorumlulukları vardır. Grup halinde çalışırken muhakkak görevlerimizi yerine getirmeli ve görevlerimizi yerine getirdiğimizden Emin olmalıyız. Grup halinde çalışmak sosyalleşmek arkadaşlarımız olan iletişimimizi hızlandırmak ve beraber bir şekilde zaman geçirmek için önemli bir etkinliktir. Belirli gün ve haftalarda milli bayramlarda Özel günlerde veya herhangi bir etkinlikte ya da öğretmenimizin vermiş olduğu performans ödevlerinde grup halinde çalışırız. Grup halinde çalışmak özverili çalışmaya düzgün davranışlara birlikte karar vermeye ve her zaman grup halinde sorumluluklarımızı bilerek çalışmayı Özen göstermemiz gereken bir çalışmadır. Grup halinde çalıştığımız zaman arkadaşlarımızla olan ilişkilerimize dikkat ederiz çünkü arkadaşlarımızla beraber bir iş yapıyoruz bu işi her zaman düzgün bir şekilde sorumluluklarımızı ve görevlerimizi bilerek üstünüze düşen görevi üstlenerek yapmaya Özen göstermeliyiz.