4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 117-118-119 MEB Yayınları

İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Çevremi Temiz Tutarım Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 117, 118, 119


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Çevremi Temiz Tutarım Metni Etkinlik Cevapları


İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları, öğrencilerin çevre temizliği konusunda bilinçlenmelerini hedefler. 4. Sınıf Din Kültürü Çevremi Temiz Tutarım Metni Etkinlik Cevapları, çocuklara çevreyi korumanın ve temiz tutmanın önemi üzerine etkinlikler sunar. Bu etkinlikler, öğrencilerin çevreye zarar vermeden yaşamanın yollarını öğrenmelerini sağlar. 4. Sınıf Din Kültürü Sayfa 117, 118, 119 Cevapları, bu süreçte öğrencilere rehberlik eder ve çevre temizliğinin günlük hayatlarına nasıl entegre edileceğini gösterir.


“4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 117-118-119 MEB Yayınları”

4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları, çevre temizliği ile ilgili olarak İslam’ın öğretilerine vurgu yapar ve bu bilinçle hareket etmenin manevi boyutlarını ele alır. 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 117-118-119 MEB Yayınları, öğrencilerin temiz bir çevre oluşturma sorumluluğunu kavramalarına yardımcı olur ve onların bu konuda duyarlı bireyler olmalarını sağlar.


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 117-118-119


Soru : Yaşadığınız çevrenin temiz kalması için neler yapıyorsunuz?


Cevap : Yaşadığım çevrenin temiz kalması için çöpleri düzenli olarak atıyorum, sokakları kirletmemeye özen gösteriyorum ve geri dönüşümü destekliyorum. Ayrıca çevremdeki insanlara da bu konuda hatırlatmalarda bulunuyorum.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 118 Cevapları


Verilen görselleri inceleyiniz. Aşağıdaki soruların cevaplarını noktalı yerlere yazınız. 


1. Bu iki görsel arasındaki temel farklar nelerdir?


Cevap : İlk görselde deniz ve sahil çok kirli, çevrede dağınık çöpler bulunuyor. İkinci görselde ise deniz temiz ve doğal haliyle dikkat çekiyor, sahilde hiç çöp yok.


2. İki görsel arasındaki farkları ortadan kaldırmak için neler yapılmalıdır?


Cevap : Çevreyi temiz tutmak için çöpler doğru yerlere atılmalı, geri dönüşüm uygulanmalı ve denizlerin kirlenmesini önlemek için toplumda farkındalık oluşturulmalıdır. Ayrıca, çevre temizliği konusunda kampanyalar düzenlenerek insanlara sorumluluk kazandırılabilir.


3. Bu görsellere isim verilmesi gerekse siz nasıl bir isim tercih ederdiniz?


Cevap : İlk görsel için “Kirli Sahil”, ikinci görsel için ise “Doğal ve Temiz Deniz” isimlerini tercih ederdim.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 119 Cevapları


GRUP ÇALIŞMASI YAPALIM


Soru : • Sınıfta dört gruba ayrılınız ve dört farklı atık türü belirleyiniz.

• Her atık grubu için belirlenmiş çöp poşetlerini paylaşınız.
• Teneffüslerde gruplar hâlinde koridorları, sınıfları ve bahçeyi dolaşarak gördüğünüz atıkları, türüne göre uygun poşetlerde toplayınız.
• Tüm atıkları topladıktan sonra gruplar hâlinde fotoğraf çekiliniz.
• Çekilen fotoğrafları sınıf panosunda sergileyiniz.


Cevap : Bu  etkinliği sınıf arkadaşlarınızla birlikte yapmanız gerekmektedir.



 

Our Score